Agenda

Benieuwd naar waar wij in de toekomst op gaan treden? Hieronder zie je onze agenda en kun je per maand kijken waar
wij op zullen treden.

2 - 24 september

Rabo ClubSupport

Leden van de Rabobank kunnen van 2 t/m 24 september stemmen op hun drie favoriete, lokale verenigingen.

De Rabobank verdeelt een bedrag aan de hand van de gegeven stemmen. Dit kan onze vereniging gebruiken voor bijvoorbeeld het onderhoud van onze muziekinstrumenten en ons clubgebouw.

10 november

West-Friesland Muziekfestival

Op zondag 10 november doet het Harmonieorkest mee aan het West-Friesland Muziekfestival. Ook dit jaar vindt dit plaats in het dorpshuis van Andijk.

De tijd van ons optreden is nog niet bekend, wanneer we dit weten, zal dat hier vermeld worden.

15 december

Kerstconcert

Op zondag 15 december geeft Muziekvereniging Zijpe een kerstconcert in de kerk in ‘t Zand.

Dit optreden is er één met een leuke twist, wat dat is, blijft nog even een verrassing. Houd onze sociale media in de gaten om hier achter te komen.

Verdere informatie volgt nog.