Galerij

Benieuwd naar hoe onze laatste optredens eruit zagen? Hieronder kun je per optreden meer lezen en zien.

Voorjaarsconcert

Op zaterdag 9 maart was ons voorjaarsconcert. Dit jaar traden wij op in Dorpshuis Uijtkijk in Sint Maartensbrug. Play Together opende de avond met verschillende bekende melodieën. Zij speelden Variaties van Mozart, Havana van Camila Cabello, Hoe het Danst en muziek uit Jungle Book.Het harmonieorkest had een gevarieerd programma. Zo begonnen zij met de mars Arsenal, speelden zij mooie stukken als Concerto d’Amore en Town of the Seven Hills, maar kwamen ook verschillende bekende liedjes voorbij zoals Mr. Blue Sky, Amy Winehouse, The Wellerman Comes, Connie Francis en Het Kleine Café Aan de Haven. En natuurlijk konden een aantal up-tempo stukken niet ontbreken, daarvoor waren Get Up and Go, Rockin’ Elise en New Age Rock gekozen. In de pauze

Kerst Sing-in

Op dinsdag 19 december verzorgde ons harmonieorkest samen met de DD-Singers een Kerst Sing-in in de kerk in Callantsoog. Het was weer een ontzettend gezellige avond met een goed gevulde kerk. Voor de samenzang waren wel bekende kerstliederen gekozen. Het koor zong een aantal nummers die ook prachtig bij deze tijd van het jaar pasten. Verder speelde het harmonieorkest ook een aantal feestelijke en swingende nummers als Merry Christmas Everyone, Last Christmas en Fairytale of New York. Wij wensen iedereen hele fijne feestdagen en de beste wensen voor het komende jaar! Tot ziens in 2024!

Kerstoptreden Play Together

Op zondag 17 december gaf ons leerlingorkest Play Together een kerstoptreden in verzorgingshuis De Zandstee in ‘t Zand. Het orkest heeft verschillende stukken gespeeld, zowel bekende kerstliederen als filmmuziek van onder anderen Aladdin en Jungle Book. Ook hebben leden van Play Together in kleine groepjes opgetreden. Het was een gezellige en muzikale middag die iedereen in een vrolijke kerstsfeer heeft gebracht.

Kerstoptreden Play Together

West-Friesland Festival

Op zondag 12 november nam het harmonieorkest deel aan het West-Friesland Muziekfestival. Dit jaar werd het festival gehouden in Andijk. Tijdens dit optreden speelden wij de stukken Mountain Wind, A Tribute To Amy, The Blues Factory en The Wellerman Comes. Wij hebben met plezier opgetreden. Het stuk A Tribute To Amy werd beoordeeld door jury Lieuwe de Jong, hier hebben wij fijne feedback en mooie complimenten over mogen ontvangen.

Meer lezen »
U bent tot het einde gekomen van onze nieuwsberichten.

Inschrijfformulier

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Na het versturen van je inschrijving nemen wij contact met je op om de inschrijving rond te maken.