Lidmaatschap
&
Lessen

lidmaatschap

Als je interesse hebt in onze vereniging, kom dan een kijkje nemen op een repetitieavond in Callantsoog. Je mag een aantal keer met ons meedoen om te kijken of onze vereniging bij jouw past.

Lidmaatschap bedraagt per jaar:*

Jeugdlid t/m 17 jaar:     €80,–

Lid vanaf 18 jaar:    €150,–

Muziekles jeugdlid:   €325,–

Muziekles volwassene:  €400,–

Deze bedragen zijn inclusief het gebruik van een instrument. Leden met een eigen instrument krijgen een korting van €10.

* – Wijzigingen voorbehouden

Onze Repetities

Zoals je al eerder gelezen hebt geeft Muziekvereniging Zijpe ook lessen. Deze repetities vinden als volgt plaats:

Opleidingsorkest Play Together:

Play Together staat onder leiding van Wendy Prins en repeteert elke dinsdagavond van 18:45 – 19:40.

Het Harmonieorkest:

Het Harmonieorkest staat onder leiding van Wendy Prins en repeteert elke dinsdagavond van 19:45 tot 21:45.

Alle repetities vinden plaats in ‘de Notendop’ aan de Duinroosweg 23a te Callantsoog.

Contact opnemen

Ben je geïnteresseerd geworden of heb je vragen? Neem dan contact met ons op via onderstaand mailadres of ons contactformulier.

Inschrijfformulier

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Na het versturen van je inschrijving nemen wij contact met je op om de inschrijving rond te maken.

Contactformulier

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.