Agenda

Benieuwd naar waar wij in de toekomst op gaan treden? Hieronder zie je onze agenda en kun je per maand kijken waar
wij op zullen treden.

09 maart

Voorjaarsconcert

Op zaterdag 9 maart vindt ons jaarlijkse voorjaarsconcert plaats. Dit jaar is dit in Dorpshuis Uijtkijk in Sint Maartensbrug. De zaal is open vanaf 19:30 en het concert begint om 20:00.

Entree kost €5,- en is voor kinderen tot en met 12 jaar gratis. Donateurs hebben gratis toegangskaarten ontvangen.

Tijdens de pauze is er weer een loterij. De prijzen zijn mede mogelijk gemaakt door lokale ondernemers.

Opening Ku(n)stroute Zijpe

Op vrijdagavond 31 mei verzorgen wij de muzikale ondersteuning bij de opening van Ku(n)stroute Zijpe 2024. Dit gebeurt in Callantsoog bij het dorpsplein en diens strandopgang.

8 juni

Ku(n)stroute Zijpe

Op zaterdag 8 juni doen wij mee met Ku(n)stroute Zijpe. In de middag treden wij op bij Strandpaviljoen Klavertje Vier in Groote Keeten.