Koffieconcert 07 juli 2024

hr
min
sec

Beleef een Betoverende Muzikale Middag op ons Koffieconcert!

Wij nodigen u van harte uit voor een feestelijke middag vol muziek en gezelligheid! Op zondag 7 juli 2024 organiseren wij een sfeervol koffieconcert in “Ons Eigen Kroeg” in het mooie Schagerbrug. Deze gezellige middag begint om 14:30 uur en biedt een heerlijke ervaring voor muziekliefhebbers van alle leeftijden.

Ons programma biedt een gevarieerde mix van zowel bekende als minder bekende muziekstukken, zorgvuldig uitgevoerd door ons getalenteerde leerlingenorkest Play Together en het ervaren Harmonieorkest. Laat u meevoeren door de klanken van klassieke meesterwerken, moderne hits en verrassende composities die zorgen voor een levendige en feestelijke sfeer.

Programma Hoogtepunten:

• Leerlingenorkest Play Together: Onze jonge muzikanten laten hun talenten zien met een selectie van speelse en energieke stukken.
  • Harmonieorkest: Ervaar de rijke harmonieën en dynamische uitvoeringen van ons harmonieorkest, die de middag speciaal zullen maken.

Waarom Dit Concert Niet te Missen Is:

• Gezelligheid: Geniet van een ontspannen sfeer in “Ons Eigen Kroeg” met koffie en iets lekkers.
  • Toegankelijkheid: Muziek voor iedereen – van jong tot oud, bekende of nieuwkomer.
  • Lokale Talentontwikkeling: Steun onze lokale muzikanten en beleef hun groei en passie voor muziek van dichtbij.

Praktische Informatie:

• Datum: Zondag 7 juli 2024
  • Tijd: 14:30 – 16:00 uur
  • Locatie: Ons Eigen Kroeg, Schagerweg 31A, Schagerbrug
  • Toegangsprijs: €5 voor volwassenen en kinderen vanaf 13 jaar, gratis entree voor kinderen tot 12 jaar

Volg Ons:

Blijf op de hoogte van al onze evenementen en updates door ons te volgen op Facebook en Instagram:

Speciale Dank:

Dit concert wordt mede mogelijk gemaakt door de steun van onze sponsoren en vrijwilligers. Hartelijk dank voor jullie onmisbare bijdragen!

Kom en geniet van een middag vol muzikale verrassingen en ontmoet andere muziekliefhebbers. We kijken ernaar uit u te verwelkomen!

Schedule:

Deuren open

Onze deuren gaan vanaf 14:15 open voor onze gasten!

Leerlingenorkest treedt op

In dit tijdsslot gaan wij er vanuit dat het leerlingenorkest ongeveer 20 minuten zal spelen. Hierna zal de wisseling naar het harmonieorkest plaatsvinden.

Harmonieorkest treedt op

Het harmonieorkest treedt op in twee blokken. Het eerste blok zal ongeveer 20 minuten duren. In deze 20 minuten worden onder andere The Wellerman Comes, Arsenal en The Town of the seven hills gespeeld.

Pauzemoment

Dit is een pauzemoment waarop er iets te drinken gehaald kan worden bij de bar en dat het publiek gezellig bij kan kletsen.

Harmonieorkest treedt op

Het harmonieorkest treedt weer op en speelt hier onder andere Rockin' Elise, muziek van Amy Winehouse en van Connie Francis.

Afsluiting en uitloop

Het concert is afgelopen en er vindt nu een uitloop en afronding plaats. Bedankt voor uw komst!
  • Time : 14:15 - 16:00 (UTC+1)
  • Registration Deadline : 07/07/2024 12:00 pm

Registration Deadline Expired!!

Inschrijfformulier

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Na het versturen van je inschrijving nemen wij contact met je op om de inschrijving rond te maken.