Voorjaarsconcert

Op zaterdag 9 maart was ons voorjaarsconcert. Dit jaar traden wij op in Dorpshuis Uijtkijk in Sint Maartensbrug.

Play Together opende de avond met verschillende bekende melodieën. Zij speelden Variaties van Mozart, Havana van Camila Cabello, Hoe het Danst en muziek uit Jungle Book.
Het harmonieorkest had een gevarieerd programma. Zo begonnen zij met de mars Arsenal, speelden zij mooie stukken als Concerto d’Amore en Town of the Seven Hills, maar kwamen ook verschillende bekende liedjes voorbij zoals Mr. Blue Sky, Amy Winehouse, The Wellerman Comes, Connie Francis en Het Kleine Café Aan de Haven. En natuurlijk konden een aantal up-tempo stukken niet ontbreken, daarvoor waren Get Up and Go, Rockin’ Elise en New Age Rock gekozen.

In de pauze kon er genoten worden van een cupcake of brownie, gebakken door onze ‘eigen bakker’ Gwen.
Ook was er weer een loterij georganiseerd, mede dankzij lokale ondernemers is deze mogelijk gemaakt. Hiervoor zijn wij natuurlijk heel erg dankbaar.

Het was een hele gezellige en geslaagde avond!

Met dank aan onze sponsoren:

Van Moorsel IT   www.vm-it.nl

C-Designs reclame   www.c-designs.nl